Nowa propozycja od Link 4 – wybaczamy pierwszą szkodę
Pod koniec 2015 roku Link4 prowadził badania, które miały pokazać, na jakie absurdy napotkali się kierowcy podczas wykupowania ubezpieczeń komunikacyjnych. Wynika z nich, że respondentów najbardziej denerwuje m.in. pochopne odbieranie zniżek przez ubezpieczycieli czy niejasne procedury wypłaty odszkodowań. W odpowiedzi na potrzeby klientów, Linkt4 postanowiło wprowadzić nową ofertę, która obecna jest na rynku od 1 lutego.
Kierowcy narzekają m.in. na takie ubezpieczeniowe absurdy, jak utrata zniżek z autocasco przy małej szkodzie (17% wskazań), utrata zniżek, gdy mała szkoda przydarzyła się po wielu latach bezwypadkowej jazdy (15%), utrata zniżek AC, gdy właściciel pojazdu nie przyczynił się do szkody, zbyt rozbudowana dokumentacja przy zgłaszaniu szkody i zbyt duża liczba wyłączeń ograniczających wypłatę odszkodowania (we wszystkich trzech przypadkach po 13%) oraz lepsze traktowanie nowych klientów niż dotychczasowych (11%).
Joanna Talaśka, dyrektor komunikacji marketingowej w Link4, podkreśliła, że ubezpieczyciel chce wykorzystać pozyskaną wiedzę do stworzenia produktu, który będzie w pełni korzystny dla klientów. Od 1 lutego jest już oferta dla klientów, którzy posiadają bezszkodową historię autocasco w Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym (minimum trzyletnią). Wystarczy wykupić polisę OC+AC w Link4, a otrzyma się gwarancje zatrzymania zniżek w kolejnym roku ubezpieczenia, nawet jeśli przydarzy nam się stłuczka. Oczywiście, jeśli jej wartość nie przekroczy 2,5 tysięcy złotych. Oferta skierowana jest zarówno do nowych jak i stałych klientów.
Nowa oferta promowana jest przez kampanię reklamową z udziałem Kasi Mośi zespołu Tuje Chance. Wykorzystany w niej został przebój „Yes Sir, I Can Boogie” grupy Baccara. Kampania wystartowała 7 lutego. Będzie obecna w stacjach telewizyjnych, na YouTube i w social mediach.